23 de març 2008

3ª semana d'entrenament

Bé, no sé si hauria de dir-li així perquè per diverses qüestions, a part del temps, no he pogut sortir tant com voldria.

:-(

Aquí els "entrenaments"


Dilluns : 21 km BTT

Dimarts: 47 km Carretera

Dijous: 16km BTT



La semana va començar amb una sortideta a fer l'Open de Prats, a donar-hi una volta i llavors anar a practicar alguna trialereta. El dimarts vaig decidir agafar la bici de carretera i vaig fer els 47km, però en alguna zona les vaig passar putes per culpa sobretot de portar masses dies seguits sortint, o aquesta és la conclusió que he arribat.

Dijous vaig sortir amb l'intenció de donar un parell de voltes al circuit de l'Open però als finals de la primera volta vaig començar a passar-ho bastant malament per culpa de l'esquena...les lumbars sembla que ja tornin a començar..com facin com l'any passat ja podem plegar.

Davant del dolor, vaig preferir plegar i anarme'n cap a casa.


La resta de la semana me l'he passat amunt i avall amb la familia i aquestes coses que es fan...aghghgh


Però bueno, en la semana de tornada al cole espero fer bones sortides. Demà dilluns de pasqua si el temps aguanta jo me'n vaig amb la bici de carretera a fer quilòmetres.


Total: 82 km 4 hores clavades



Vinga, fins la propera semana