05 de març 2008

Comença la temporada!


Bé, fa un parell de semanes va començar oficialment la temporada amb la disputa de la Copa Catalana de Banyoles i per tant l'época d'entrenament s'hauria d'haver acabat, però jo degut a un viatge a l Gran Bretanya i treballs i examens no he pogut entrenar. Per tant per mi tot just comença l'època d'entrenament!

A partir d'ara cada cap de semana publicaré els entrenus que he anat fent i aquestes coses freaks que fan els pros XDDDDDDDD I si vaig a alguna cursa...també penjaré el relat.

Diumenge passat just un dia després d'arribar del viatge vaig agafar la bici de carretera i em vaig anar a fer uns 50 quilòmetres per treure'm el mono, el dimarts (perque compagino amb taekwondo aquest esport) vaig anar amb el Ferran amb montanya...i vam flipar, feia vent, bastant vent i a sobre nevava.

A la foto aquesta no es veu gaire...pero nevava fort!

Avere si ens posem en forma ya!!

Aquest any crec que faré alguna carrera de Open BCN, Caixa Girona i si m'animo poder algo de Copa Catalana...pero no ho crec això ultim que allà hi han superpros i jo soc un superpaquet XDD