09 de gener 2008

Primers entrenaments de l'any..

La veritat és que no he començat l'any gaire bé, la grip em va enganxar i em va tenir ben estarracat durant uns quants dies.

Ara encara l'arrosego i estic ben tapat i ple de mocs, però he començat a agafar la bici, poquet però bueno. El dia de reis, ruteta amb carretera de no gaires quilometres durant poc més de hora i mitja, suau, però amb les pulsacions pels núvols, puta gripia.

Ahir ruta amb el Ferran a fer una mica d'inspecció xino xano, i van sortir amb una hora mitja uns 23 quilòmetres, la veritat és que m'ho passo de puta mare quan hi anem...XD sempre ens empanem amb algo.

I avui, que ara a la tarda he d'anar a entrenar a Taekwondo, pos ruta de 24 o 25 quilòmetres amb una hora i quart, la veritat és que m'ha trinxat bastant...com em fotin canya a Taekwondo cardo el pet del segle.

Els dos dies amb pulsasions elevades, i mitjana de pulsacions entre 170 i 185...buff..

I demà no podré anar amb bici perquè...tinc que estudiar, que dur es batxillerat jajajajajaja


Vinga, una abraçada!

1 comentari:

Anònim ha dit...

d re =) jejejejje


cuidat mestre!!!
ens veiem adeu!

per ser soc el basaks